15 septembrie 2015

Exercitii fizice la birou

Daca va petreceti cea mai mare parte din zi stand la birou, exersati zilnic 10 minute pentru a va dezvolta rezistenta fizica. Iata cateva exemple de exercitii:

• Impingeri de jos in sus. Asezati palmele sub birou, cu coatele indoite. Impingeti in birou ca si cum ati incerca sa-l ridicati. Mentineti incordarea cat numarati pana la cinci, relaxati-va, apoi repetati.

• Impingeri de sus in jos. Asezati palmele pe birou, cu coatele indoite. Apasati biroul cu toata forta. Mentineti in timp ce numarati pana la cinci, relaxati-va, apoi repetati.

• Flotari la birou. Stati la o jumatate de metru de birou. Aplecati-va in fata si asezati palmele pe birou. Corpul dvs. trebuie sa formeze o linie dreapta de la glezne pana la cap. Indoiti coatele si simultan coborati pieptul spre birou. Indreptati coatele pentru a va ridica. Mentineti coatele apropiate de corp in timpul exercitiului.

• Exersati o postura corecta. Cand faceti efortul sa stati cu spatele drept, va contractati zeci de muschi, de la picioare pana la gat. Acest lucru arde calorii si fortifica muschii. Incercati sa va mentineti o postura buna, cu picioarele bine infipte in sol, genunchii usor indoiti, pieptul deschis, umerii relaxati si capul sus.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu