25 februarie 2015

Trucuri pentru silueta

Patru strategii simple care te ajuta sa slabesti si sa-ti mentii greutatea.

Perioada de iarna, cu frigul si zilele mai scurte, ne afecteaza deseori obiceiurile alimentare. Si, astfel, luam in greutate. Lucru deloc placut, dat fiind ca se apropie primavara, cand incepem sa scoatem din sifonier haine mai subtiri, care ne pun in valoare silueta. Asa ca e cazul sa luam masuri. Iata patru trucuri care te vor ajuta in demersul tau de a mai da jos din kilogramele acumulate:

1. Tine un jurnal alimentar

Foloseste o agenda, pentru a nota tot ce mananci timp de doua saptamani. Insemneaza tot, chiar si gustarile. Noteaza si ora, locul in care erai, ce altceva mai faceai in acel moment si cum te simteai. Asa vei avea o imagine completa si clara asupra obiceiurilor tale alimentare. Uneori s-ar putea sa-ti fie cu adevarat foame, dar, de obicei, mancam mai mult pentru a ne satisface o nevoie emotionala.

2. Creeaza un fisier cu poze

Aceasta e o noua modalitate de a tine un jurnal alimentar – fotografiezi cu telefonul ceea ce mananci, descarci imaginile pe calculator si, la finalul fiecarei zile, arunci o privire peste ceea ce ai consumat. Poate fi un stimulent eficient in ceea ce priveste schimbarea regimului alimentar.

3. Verifica-ti zilnic greutatea

Un studiu care a implicat 40 de persoane obeze a relevat ca cei care au urmat acest sfat au pierdut de doua ori mai multe kilograme decat cei care nu au facut-o. Un alt studiu a aratat ca oamenii care isi verifica zilnic greutatea pierd mai multe kilograme si se mentin astfel mai bine decat cei care nu o fac.

4. Acorda-ti o steluta

Ti se poate parea o prostioara, dar functioneaza. Cumpara un set de abtibilduri sub forma de stea sau bulina. Lipeste cate una in jurnalul tau alimentar, in dreptul fiecarei zile in care ti-ai respectat scopul – fie ai facut miscare, fie ai preparat o masa sanatoasa, in locul uneia pline de calorii. Un sir de stelute va fi dovada ca te descurci.

Cel mai important aspect, in ceea ce priveste pierderea in greutate, il constituie respectarea dietei, indiferent de programul de slabit pe care il alegi.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu