4 aprilie 2013

Secrete pentru un mic dejun de dieta

Vrei sa pierzi rapid kilogramele in plus acumulate peste iarna? Incearca metoda micului dejun!

Iti propun cea mai simpla cura de slabire: afla ce sa mananci la micul dejun si cum sa mananci ca sa slabesti…

1. Alimente diverse. Combina o treime proteine, o treime cereale integrale si o treime fructe. Este formula perfecta pentru o nutritie echilibrata, care sa te ajute sa nu te simti infometata prea repede.

Fara prajitura, briosa, covrig sau bol de cereale: carbohidratii in exclusivitate nu fac decat sa ne ridice brusc nivelul glicemiei, care apoi se va prabusi in cateva ore, dandu-ne o cumplita senzatie de foame.

Pentru a-ti pastra constant nivelul glicemiei, trebuie sa amesteci mai multe tipuri de macronutrienti, deci mai multe tipuri de alimente.

2. Inlocuieste cafeaua cu ceai verde. Pe langa beneficiile pe care ceaiul verde le ofera sistemului cardiovascular, acesta ne ajuta si sa slabim. Un studiu a descoperit ca o ceasca de ceai verde pare a creste ritmul de ardere a grasimilor din corp.

3. Prepara-ti propriile batoane de cereale. Majoritatea produselor de acest tip care se vand in magazine sunt pline de zahar si grasimi nesanatoase. Iti recomand o reteta pentru baton de cereale: amesteca doua cesti fulgi de ovaz cu o ceasca de fructe uscate cu seminte, apoi adauga putin zahar brun. Coace-le 3-5 minute in cuptorul incins, apoi pastreaza-le intr-un recipient etans.

4. Incearca sa consumi cel putin 5 grame de fibre dimineata. Fibrele ne fac sa ne simtim satui, curata sistemul digestiv si au zero calorii. Sunt ingredientul perfect pentru cura de slabire. Cu toate acestea, dieta noastra este mereu prea saraca in fibre. Adauga alimente bogate in fibre la micul dejun: un mar, o jumatate de ceasca de afine sau doua felii de paine neagra de secara sunt suficiente pentru a ingera cel putin 5 grame de fibre.

5. Iaurt simplu amestecat cu fructe proaspete. Iaurtul este unul dintre cele mai sanatoase alimente si poate reprezenta baza pentru cel mai sanatos mic dejun. El reprezinta portia ta de proteine la micul dejun.

Insa nu te baza pe iaurturile care vin gata preparate pe raftul magazinului, cu arome artificiale si fructe adaugate. Acestea sunt pline de zahar si, implicit, de calorii.

Adauga la iaurtul simplu, natural, cereale, fructe, miere, chiar si putina ciocolata neagra. E mult mai sanatos asa!

6. Mai usor cu cafelele! Inlocuieste café-latte-ul zilnic cu o cafeluta la care poti adauga putin lapte degresat. Poti renunta astfel la 100 de calorii pe zi. Iti face bine si la glicemie, ai sa vezi!

7. Gandeste creativ. Nu e obligatoriu sa mananci la micul dejun numai cereale, oua, suc de portocale sau croissant. Diversifica! Profita de beneficiile pentru sanatate ale unui castron de supa si la micul dejun. Sau fa-ti un castron de paste integrale cu sos. Si un sandwich plus un mar pot fi un mic dejun foarte bun.

Cititi si alte articole similare:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu